Yerüstü və portal kranların kranaltı yollarının təmiri
Kranaltı yolların, kran tirlərinin, yerüstü və portal kranların dəyişdirilməsi və düzəldilməsi.
Kranaltı yolların düzəldilməsi onların yerdəyişməsinin, bərkidicilərin boşaldılmasının, kran tirlərinin və şpalların zədələnməsinin aşkar edilməsi nəticəsində relslərin layihə vəziyyətinə qaytarılması məqsədilə aparılır.
Kranların növündən asılı olaraq, dayaq yolları torpaq və qaldırılmış ola bilər (kran körpülərində yerləşir). Reylər beton və ya polad körpülər, taxta və ya dəmir-beton şpallarla dəstəklənə bilər. Lakin istismar zamanı kranaltı yolların növündən asılı olmayaraq, onların hamısı aşağıdakılara tabedir:
- hərəkət edən kranlardan dəyişən dinamik yüklər;
- kran çarxı ilə rels arasında baş verən sürtünmə nəticəsində səthlərin aşınması;
- kranaltı yolların korroziyası.
Dəstəkləyici kranların kranaltı yollarının təmirinə aşağıdakılar daxildir:
- kranın kranaltı yolunun hamarlanması;
- kran körpülərinin təmiri və ya dəyişdirilməsi;
- şpalların dəyişdirilməsi;
- köhnəlmiş relslərin dəyişdirilməsi;
- relslərin düzəldilməsi və qurulması;
- kranaltı yolun yenidən düzəldilməsi.
Asma kranların kranaltı yollarının istismar zamanı həm də dəyişən dinamik yüklərə, yuvarlanan səthlərin aşınmasına və korroziyaya məruz qalan “M” tipli ikitavrlılardır.
Yerüstü kran tirlərinin və kranaltı yollarının təmirinə aşağıdakılar daxildir:
- kranaltı yolun hamarlanması;
- köhnəlmiş idarəedici ikitavrlıların təmiri və ya dəyişdirilməsi;
- idarəedici ikitavrlıların düzəldilməsi və qurulması;
- kranaltı yolun yenidən düzəldilməsi.
Mənfi amillərin kran yollarına ümumi təsiri tədricən onları yararsız hala gətirir, bu da müəyyən bir nöqtədə kranın sıradan çıxmasına səbəb ola bilər. Buna görə də öz kranlarının rahat işləməsində maraqlı olan müəssisələr mütəmadi olaraq kranaltı yolların hamarlanması işlərini həyata keçirirlər. Və vəziyyətləri qənaətbəxş olmadığı halda, kranaltı yolların təmiri ilə bağlı qərar qəbul edirlər.